poniedziałek, 20 sierpnia 2012

` Tła , Naq , Gomez , info ..

Heii ... Tu Agu . ; 3 Ktoś pytał czy dodam tła takie jak ja używam ... No to macie . :D Dys is soł słit prawda . ? XD Nie no ... 12 sztuk ... Jak wam się podobają to mówcie , poszukam , przerobie i dodam jeszcze jakieś ... ; D













Macie też 3 nagłówki pisane ( ja robiłam , więc nie udane . ; o )


( nagłówek który robiła moja koleżanka .... Jest to jej pierwszy więc proszę o wyrozumiałość )


( avki. - robione przeze mnie - )







{ ..... }

Możecie składać także zamówienia ... Piszcie na priv. ( moją strone macie w zakładkach ) a wszystko uzgodnimy ...
Robię także strony typu 


I jakie sobie tam zażyczycie .... ; D

No i animacja , z Gomez którą się jaram XD



BIERZESZ = PISZESZ
PODOBA SIĘ = PISZESZ
NASTĘPNA NOTKA 6 kom pod tym postem . !

12 komentarzy:

  1. Ale zajebista notka.... Rób takich więcej ! Bardzo mi się podoba. Skorzystam z tła i animacje też wezmę... A dasz instrukcje jak zrobić takie avki jak w tej notce ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Wezmę tła :)
    P.S - tamten rem był lepszy xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. a tą ramke w avkach robisz jak i w jakim programie ?? tak poprosze więcej tych teł i zestawy z site poprosze i więcej nagłówków pisanych sa boskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam instrukcje w następnej notce oke . ? A te akurat robiłam w photo filtre. Site było dużo , ale mogę czegoś poszukać ... ; )

      Usuń
  4. hej hej !
    świetna jest ta grafika :)
    Wzięłam wszystkie tła , są fajne . :D
    na ps jestem : `Little Butterfly.†
    XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę tła.. są świetne ;p
    na ps jestem Blinded by the lights

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę tło.
    Są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy