wtorek, 21 sierpnia 2012

Gomez i szablon . ; DD

Noooooooooo Siemaaaaaaaaaaaaaaaaa XD  Taaa tu znowu Aga ...... Woow szybko tamta notka poszła. Chciałam dodać gdzieś za tydzień , ale mam strasznie dużo zdjęć które mi kompa zaśmiecają i chce się ich pozbyć . :D Nie dodam teraz instrukcji na te avki .... To następnym razem , teraz mój dysk nie byłby w stanie znieść screenów XD Macie Gomezke.... ; D ( wszystkie zdjęcia pobrane z bloga [LINK] )

1 zestaw.











 2 zestaw








 Avki. ( szt. 16 )









   











Macie też szablon z Niną D. ( NIE JEST ON MÓJ . ! Znalazłam go kiedyś w internecie. )

                                                                
No i animacja .... Tym razem z Cyrus .... :D


BIERZESZ = PISZESZ
PODOBA SIĘ = PISZESZ
NASTĘPNA NOTKA ZA 6 KOM . !

Teraz będzie troche później ... ; DD

13 komentarzy:

  1. super na instrukcje poczekam :D wzięła bym selenke ale jakoś jej nie trawie xd można więcej z site ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne animacje dajesz....Skąd je bierzesz?
    Super notka. Daj jakieś site albo Miley C.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i więcej poproszę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ejejej możesz zrobić z Taylor Swift.? Proszeee. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę avek xd
    `Darusiaaa <3 Hahah wiesz mordzio o kogo chodzi ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje to najlepszy blog jaki dotychczas odwiedziłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę, śliczne <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy