piątek, 14 marca 2014

Lekki opieprz.

No więc tak..
w sumie to witam po dość długiej nieobecności. nie będzie to notka z grafiką, lecz wygłoszę monolog o waszym zachowaniu.
mimo, że przerwałam zajmowanie się blogiem, czasami tu zaglądałam, aby zobaczyć co się dzieje. widziałam, że Kamila wprowadziła zmiany. cóż, nie są to moje klimaty, ale każdy ma różny gust. szczerze mówiąc, czytając niektóre komentarze i wiadomości na moim FP, bardzo się na was zawiodłam. dla świętego spokoju zmieniłam ten wygląd, więc proszę się nie czepiać. 
wiemy, że grafika nie jest najwyższych lotów, ale czego się ludzie spodziewacie? robiłyśmy to dla zabicia nudy, raz czy dwa razy w tygodniu, zresztą były ogromne przerwy przez co wychodzi się z wprawy.
proszę was o jedno, nie czepiajcie się tak Kamili, mimo wszystko stara się, a jak nie chcecie żeby było ciągle anime to może po prostu napiszcie swoją propozycję, hm? nie wiemy co mamy robić i z kim mamy robić, więc robimy pod nasz gust i naprawdę nie rozumiem dlaczego tak się spinacie.
nie wiem kiedy wrócę, może będę coś dodawała co jakiś czas, ale muszę uczyć się wszystkiego od początku. lekka amnezja mnie wzięła, zdarza się. jeżeli coś się nie podoba, to prosiłabym o konstruktywną krytykę/opinię ze szczegółami co mamy zmienić. 

z góry dziękuję i pozdrawiam
DrinkMyBlood.


1 komentarz:

Obserwatorzy