piątek, 10 stycznia 2014

Taka mała informacja.

pewnie i tak nikt tego nie przeczyta : ) ups.

wiecie.. 
nie chce już sama tutaj "pracować". wszystko jest na mojej głowie, zamówienia, notki, wygląd, itp, co jest przytłaczające. mam masakrę w szkole, koniec semestru, już po feriach mam wpisane sprawdziany, kartkówki, odpowiedzi.. nie dam sobie tutaj sama rady, nie mam zamiaru nawet. chciałam doprowadzić tego bloga do porządku, ale nie udało mi się. no cóż, trudno, bywa i tak. myślę, że Kamila już nie będzie się tutaj udzielać. nie gadałam o tym z nią, ale czuje to w kościach. do pomocy nikt się nie zgłasza.. w sumie, co się dziwić.
chyba odejdę całkowicie, lub zrobię sobie kilkotygodniowy urlop, ale w tym czasie, ten blog kompletnie upadnie. 
tak więc tylko uprzedzam, jeżeli nie będzie notki jakoś może do lutego, to spodziewajcie się notki pożegnalnej ode mnie.
jeżeli ktoś jednak chciałby pomóc tutaj, TO INFORMACJE SĄ TUTAJ. (chociaż i tak się nie łudzę.)

a na dzisiaj to tyle.


/ DrinkMyBlood.

5 komentarzy:

  1. przykro czesto bralam z waszego bloga naprawde :( nie opuszczaj nas bo bardzo ladnie sie rozwijacie mimo ze to nie jest jakies mistrzostwo :) w sumie ty sie rozwijasz bo nie wiem jak tamta robi hahaah ;p zostan ale po prostu dodawaj troche rzadziej :) i napewno ktos sie znajdzie do pomocy :( pozdrowienia i nie odpuszczaj jasne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie :-) jest duzo blogów ale one nie robią zadnych teł na fejsa i wgl :-( tutaj chociaż można było coś wziąść :-( szkoda

      Usuń
  2. szkoda spk sie pracowalo

    OdpowiedzUsuń
  3. proszeee! zostań! nie wiem jak innych,( możliwe, że mają podobnie) ale ja nie ucierpię jak będziesz rzadziej dodawać ;). Nie poradzę sobie za to, jak całkiem ten blog opuścisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkodaa :(
    A są jakieś o vampire diaries? ;(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy