sobota, 7 grudnia 2013

WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU. ;3 - notka typowo świąteczna

PROSZĘ O PRZECZYTANIE. !
notka jednak wcześniej.

TAK WIĘC..
najpierw chciałyśmy wam życzyć wesołych świąt, dużo prezentów, dużo pieniędzy, żebyście spędzili te chwile przyjemnie oraz szczęśliwego nowego roku, żeby był on jeszcze lepszy niż ten i aby nie przyniósł żadnych niepowodzeń. :D 

TERAZ TAKA MAŁA INFORMACJA.
nie robiłam tego wszystkiego dużo. dlaczego. ?
nie wiedziałam, czy ktokolwiek tu zajrzy i czy moja robota ma w ogóle jakiś sens. robi się to długo, jest to dość monotonna praca więc nie chciałam zajmować swojego cennego czasu rzeczami, na które i tak mało kto rzuci okiem. zrobiłam parę rzeczy, może wam się coś spodoba. robiłam to wszystko sama, więc nie byłam w stanie zrobić tego od groma. spróbuję podbudować trochę tego bloga, ale bez was nie ma to sensu. tak więc przypominam o składaniu ZAMÓWIEŃ oraz waszych PROPOZYCJI. obiecuję tego dopilnować i od nowego roku chociaż raz w tygodniu dawać notkę, o ile nie zrezygnuje z mojego udzielania się tu..

GRAFIKA

NAJWIĘCEJ ZROBIŁAM TEŁ NA FB, PONIEWAŻ WYDAJE MI SIĘ, ŻE BĘDZIECIE NAJBARDZIEJ NASTAWIENI NA NIE.

FB :















POSZKOLE :




ASK.FM

I TUTAJ JEST KWIATEK. KAŻDY MA INNE WYMIARY MONITORA, WIĘC TEŻ ZBYTNIO NIE WIEDZIAŁAM CO MAM ZROBIĆ WIĘC NIE PRZERABIAŁAM ANI NIC.





GIFY :












ZAMÓWIENIA :




WIĘC NA PODSUMOWANIE JESZCZE RAZ WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.
PAMIĘTAĆ O ZAMÓWIENIACH I PROPOZYCJACH. 
CZEKAM NA KOMENTARZE. / DrinkMyBlood

BIERZESZ = PISZESZ

14 komentarzy:

  1. biore na swojego fb

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę na stronke ,,1D moim tlenem"

    OdpowiedzUsuń
  3. jej dziękuję bardzo za tło <3
    Wszystkie są świetne ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. wezme na ps ; = *

    OdpowiedzUsuń
  5. chce zamówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdź w zakładkę "zamówienia" i zrób to co napisałam.

      Usuń
  6. biorę piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na inne notki, doskonala "_"

    OdpowiedzUsuń
  8. br na aska http://ask.fm/OlusiaAlexKielniacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Wzięłam kilka

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG...śliiiiiiiicznnnne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS:Jak chcesz wiedzieć...to ten gif ze śniezkiem...jako tło na PS :)

      Usuń

Obserwatorzy