czwartek, 7 lutego 2013

tła na facebook'a ! aż 106 !

Robiłam to przez 5 godzin Masakra  o.0 . Mam nadzieje że wam się podobają chociaż trochę XD No i liczę na dużo komentarzy ! Pamiętajcie jeśli macie jakieś pomysły piszcie  Ask ---->http://ask.fm/Kamilaaaaax3 albo w komentarzach . 

Pozdrawiam .HOtTeQuiLLa. 



Pierw zamówienie : 




 

Teraz reszta o_0 









































































































 

BIERZESZ=PISZESZ ! 

PRZYPOMINAM NIE TRZEBA SIĘ LOGOWAĆ OBY DODAĆ KOMENTARZ !


21 komentarzy:

  1. przez 5 godzin takie gówno... ? hahah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gówno to masz w kiblu XD Nie podoba Ci się twój problem XD

      Usuń
  2. Śliczne :*
    Pierwsze od góry dzięki za 300 like :**
    jesteś wspaniała dziękuję <3

    Ej anonim -.- wpierdol ? dziewczyna się stara nikt jej za to nie płaci większość nawet nie podziękuje a ty jeszcze kurwa narzekasz ? Jakiś problem to wypierdalaj z tego bloga !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeeść. Miałabym wielką prośbę. Zrobiłabyś mi na tym tle nad napisem "forget" napis [volleybal] ? Będę bardzo wdzięczna :)

    P.S - Te wszystkie tła są nieziemskie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ; 3 Ale to ma być razem z tymi "[]? " XD Dziękuję ; 3

      Usuń
  4. Biooorę ten z myszką Mikki XD - @KiniaHoran <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pobrałam sobie kilka, naprawde świetne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę przedostatnie i ostatnie,
    robisz to świetnie xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobrałam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wziełam jedno :)
    prosze o jakies tla i emblematy z rihanną :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są naprawdę *.*
    W jakim programie to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są GENIALNE !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak słów, prześliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, dobra robota ! 'kradnę' :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy