niedziela, 29 kwietnia 2012

TVD , Gomez + stronka

Dzisiaj złączona notka moja i Kamili , ponieważ obie zrobiłyśmy z TVD nie opłacało się tego w częściach dawać więc ....
Pierw ja ( Aga ) .. Przekombinowałam z teksturami . XD















Jak robiłam te blendy - już spałam



















Und mój pierwszy szablon ... Nie udał mi się . ; / 


 A i ktoś się pytał czy umiem robić tła na facebooka czy coś . XD Nie umiem , ale mam stronkę gdzie są takie tła : http://profilegen.com/facebook-covers 


OMFG Aga zrobiła bistego szablona !!!! ; D 
 Kurde a teraz moje XD Ale kurczę coś mi chyba nie wyszły sami ocenicie XD A to coś co jest na niektórych avkach Eleny to nie mogłam tego usunąć ; /// Sorrki ; <    











































































































































































 

10 kom następna notka !!!!! są połączone i dla tego 10 XD   

BIERZESZ=PISZESZ !








14 komentarzy:

  1. OMG zajebiste! A szablon! Dajcie następną notkę ; P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Bardzo mi się podobają te z Caroline ; d Dajcie jakieś animacje może albo site

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze 3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ubóstwiam ze Stefanem ;D a z Damonem byś mogła więcej robić ?

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra ostatni i kolejna notka proszę ! . x DD <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Biorę ten szablon <33 Ładny jest... Why don't you let the people see the good in you ♥ z poszkole.

      Usuń
  8. Wezmę i powiem że jest to genialne ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy